W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, od 15 marca 2024 r. nastąpi zmiana sposobu parowania aplikacji mobilej w systemie eBankNet.
Na czym polega zasadnicza zmiana?
Do tej pory, klient aktywujący aplikację w eBankNet, po autoryzacji otrzymywał automatycznie 13-cyfrowy kod parujący.
Według nowych zasad, klient będzie wysyłał prośbę o aktywację aplikacji w eBankNet, a po autoryzacji tej prośby otrzyma powiadomienie o treści: "Wyślij prośbę o aktywację aplikacji mobilnej. Prosimy o kontakt z placówką banku od pon-pt 8:00-15:30 (osobiście lub telefonicznie) w celu uwierzytelnienia danych."
Jeżeli prośba będzie wysyłana:
Po pozytywnej weryfikacji telefonicznej, natychmiast otrzymasz 13-cyfrowy kod parujący. Od tego momentu w ciągu 60 minut należy dokończyć parowanie (z uwagi na ważność kodu parującego).
Jak sparować urządzenie z aplikacją od ręki?
Zachęcamy do parowania aplikacji w placówkach Banku, gdzie otrzymasz wsparcie pracownika i natychmiastowe sfinalizowanie parowania.