-
Usługa BLIK w naszej aplikacji
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji Zagan BS Mobile.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w BS Żagań lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją Zagan BS Mobile
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Zagan BS Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej eBankNet.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK
|
domyślny |
maksymalny |
Wypłata gotówki |
500 zł |
5 000 zł |
Płatności w sklepach |
500 zł |
5 000 zł |
Płatności w Internecie |
500 zł |
5 000 zł |
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Zagan BS Mobile
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Zagan BS Mobile
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji Zagan BS Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Zagan BS Mobile
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Zagan BS Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Zagan BS Mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub dzwoniąc na Infolinię Banku